ych..

ych..
Powered By Blogger

joi, 22 aprilie 2010

toata lumea ,are acest sentiment...

Nu ne-am nascut in locul potrivit....


Este simplu si firesc,sa invinuim locul.Asta nu datorita melodiei si datorita noua,cei care am trecut prin greutatile ( comunismului )cei care am sperat intr-o schimbare ,odata cu indepartarea regimului Ceausist...Eu cred ca ne-am nascut in locul potrivit,dar nu si la momentul ..potrivit.Daca privim in istorie, vedem cu surprindere ca poporul nostru pasnic,sa-i zic asa..a facut aceasta afirmatie:
nu ne-am nascut in locul potrivit..de la Burebista la Moromete ...suntem niste victime.Azi in masina ascultam un post de radio,cand aceasta replica m-a uluit..nu ne-am nascut in locul potrivit,dar la timpul potrivit ?...asa este timpul,cea mai mare valoare a unui om,lucrul care nu-l poti cumpara cu bani...Poate va intrebati de ce ,adaug puncte puncte,ei bine aceste puncte sunt,nu din proasta inspiratie,sunt efectul timpului....locul in care, fiecare trebuie sa solicite creierul...Avem timp numarat in clipe(secunde)deci avem putine clipe,de trait...numarate sau nenumarate.
Daca maine aflam ca suntem bolnavi de leucemie,de exemplu si doctorul spune ca in doua luni murim...? Cine are timp in doua luni ,sa vada locul in care sa nascut?
Nimeni,toti ne vom gandii ...cum sa ne bucuram de timpul care-l mai avem,sa ne traim clipa...Poate ca ,parintii nostrii au gandit la fel,poate ca si ei au invinuit locul,dar au cunoscut ani tineretii au petrecut cu prietenii in muntii nostrii..la marea noastra,neagra...s-au bucurat de clipele ,care si le-au facut fericite...
Acum este randul nostru sa invinuim soarta,sa visam la timpuri mai bune...si sa traim ,aici unde omul sfinteste ...locul.



sper sa traim ...cat mai multe ,clipe...fericite...

10 comentarii:

  1. ne place sa ne plangem de mila si sa asteptam de la altii. pentru ca o ducem prost sau pentru ca ceva a iesit aiurea intotdeauna altcineva e de vina. Statul sa ne dea, statul sa faca, cutare e vinovat. Oricine si orice e bun de tap ispasitor numai noi suntem ingerasi.

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este ...Vlade...nu vedem padurea din spatele copacilor...

    RăspundețiȘtergere
  3. hai sa nu mai deplangem soarta poporului roman. avem eminentele noastre cenusii, geniile noastre, talente inegalabile, din pacate sunt inghitite de cohorta de imbecili care a napadit Romanica. Defapt ar trebui sa o numim Meltenia, Republica Meltenia, stat suveran, condus de sleahta de politicieni pe care-i votam cu aceeasi prostie de 20 de ani. Avem exact ceea ce meritam. Singura solutie e sa emigram. romanul este un specimen aparte, situat la hotarele indolentei crancene, instinctelor primare brute, care se orienteza in viata exact ca animalul salbatic dupa mirosul hoitului, ca un caine ce amusineaza o catea in rut sau un macac cersetor ce asteapta sa sterpeleasca mancarea turistilor nepasatori. avem "State de R(r)omania", Vanghelioane, Paranghelioane, avem munti de jeg si ignoranta, mezeluri scoase pe banda rulanta de catre fabrica de mega-hit-uri "Florin Salam", avem Ebe, Udre si Vadimi, avem subcultura si tzatze la pagina 5 pentru inca doua milenii, asa ca trebuie sa ne simtim bogati.
    N-am sa ma lamentez ca m-am nascut in Romania zilelor noastre, am sa ma bucur ca nu ma confund defel cu cele si cei enumerati mai sus!

    RăspundețiȘtergere
  4. superb scris...anonim...sunt sigur,ca te cunosc...dar incearca sa te semnezi.....gandim la fel...

    suntem din ce in ce mai putini...cei care vrem....sa gandim.

    RăspundețiȘtergere
  5. perfect de acord...insa a generaliza romanul ca specimen situat la granita indolentei...mi se pare exagerat

    RăspundețiȘtergere
  6. daca ma cunosti, nu vad pentru ce m-as semna. va rog sa-mi scuzati anonimatul, nu ma ascund in dosul lui, dar pur si simplu nu vad ce relevanta ar avea identitatea mea ;)
    mi-am permis sa cataloghez romanul astfel pentru ca tot el este cel care a permis ca lucrurile sa scape de sub control si iata-ne acum in situatia din care eu nu mai vad nici o scapare. Da, indolenta este cea care ne omoara zi de zi. cine are contra-argumente, va rog postati-le. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. deci sa inteleg ca esti la fel de indolent...ca toti romanii... sau gresesc?

    RăspundețiȘtergere
  8. probabil. ii las pe altii sa ma judece ;) as putea demonstra contrariul, dar ce folos? uite, vezi, este si asta o alta forma de indolenta din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu mi se pare a fi indolenta...la urma urmei nu poti sa opresti pe nimeni sa te judece...in mod normal nici nu ar trebui sa te intereseze ce cred altii.Te judeca cel de sus daca gresesti moral si judecatorul daca incalci legile....
    si tot nu pot sa cred ca suntem o natie fara scapare....cat timp mai sunt persoane care nu si-au pierdut simtul ratiunii si al normalitatii cred ca nu suntem chiar pierduti

    RăspundețiȘtergere
  10. ai dreptate. speranta moare ultima. ;)

    RăspundețiȘtergere