ych..

ych..
Powered By Blogger

duminică, 10 octombrie 2010

Gandul....




Precum o ploaie de toamna, ce-mi bate in geamul mare…
Gandul la tine-mi pleaca, in sufletu-ti chemare.
Se cam repeata ploaia, asa-i si gandul meu..
Chemarea precum ploaia, se aude in pieptul meu.
Oare vei stii vreodata, cat de aprins te vreau…
Sa mor asi fi in stare, nu pot sa cant sa beau.
Urasc clipa, cand singur la tine fuge gandul…
Ma simt precum o frunza, ce iar o bate vantul.
Si totul e visare, sa apari nu e real…
Si ploaia iar dispare, dar gandul fuge iar.
Tot singur stau in noapte, cu ochii in spre cer…
Cu gandul iar te caut, incerc sa nu disper.

10.10.2010...

6 comentarii:

  1. Absolut minunat! Versuri sublime, intr-un suflet atat de fragil...

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce oare, nu ne e dat, sa intalnim mai des, oameni... ca tine? De ce? Cred ca, am traii intro lume mai buna, mai frumoasa, mai angelica si mai aproape... de Perfectiune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Exagerat....msi. totusi.....respect!

    RăspundețiȘtergere
  4. O, vino, tu
    Cel cu ochi de Inger
    Sa ma duci...in Cer
    Caci gol e neantul,
    Ce se pierde
    In mister.
    Si trist ar fi
    Sfarsitul,
    Noptilor sordide.
    In sufletul tau duma,
    Si fereacama. Acolo.

    cu dedicatie pentru un suflet nobil. Elvira

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere, din toata inima. Respect!

    RăspundețiȘtergere