ych..

ych..
Powered By Blogger

marți, 5 februarie 2013

Oameni fara chip...

Da ....oameni fara chip...

Acesti oameni care, nu te cunosc dar stiu totul despre tine.
Acesti oameni care nu au realizat nimic in viata lor, care nu stiu sa mearga pe strada, dar stiu sa-ti critice fiecare gest, fiecare fapta...
Sunt impresionat de acesti oameni. Azi am aflat ca, cineva pe care eu l-am vazut de doua ori in aceasta viata, stie totul despre mine...si mai spune si la altii ce crede el...
Cred ca sunt inconstienti acesti oameni. Cred ca prostia nu are limite si inconstienta distruge ...Oare si eu am vorbit de cineva fara sa-l cunosc ?...Nu cred. Este interesant cum unii valorifica fiecare cuvant, cum stiu ei sa-ti coloreze vorbele si sa-ti acuze spiritul. Sunt curios daca nu cumva sunt Dumnezei si toata lumea trebuie sa faca si sa fie... dupa chipul si asemanarea lor...O prostie...Cred ca sunt niste oameni fara chip....niste animale transparente, care sa ascund in spatele mastilor doar ca sa iasa in evidenta...Niste inofensivi tristi, care altfel nu exista decat ....vorbind despre altii....cum percep ei ca sunt . Niste inconstienti limitati fara chip....sincer nici nu am cum sa vad asemenea oameni...nici nu vreau sa-i vad...nu exista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu