ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 26 noiembrie 2012

Sfarsit si inceput...de drum

Probabil ca fiecare piedica a vietii noastre, este o piatra lucioasa, pe care sa calcam in continuare. Un sistem karmic de evenimente bune, un sir lung de clipe de fericire. Acum  la sfarsit de an , realizam cat am suferit si cat am construit. Este o evaluare a noastra. Probabil ca tot ce am visat sa fac anul acesta, am facut...poate chiar mai mult. Sigur ca realizarile mele sunt modeste, vis-a-vis de ale altora...sigur si pretentiile sunt mai modeste, dar chiar le-am facut. Cred ca asta este partea frumoasa a vietii, cand poti sa-ti realizezi visele mici,  cand speranta apare si da roade. Sunt fericit ca pot...Sunt mandru ca sunt...Sper ca si in viitor sa scriu asta..
..Multumesc celor care m-au sustinut, au avut incredere in mine, celor care nu m-au ajutat cand am avut nevoie, celor care ma iubesc....si chiar celor care ma urasc.....Respect !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu