ych..

ych..
Powered By Blogger

joi, 13 decembrie 2012

Sunt dificil...

Sunt atat de dificil incat, viata aceasta simpla si frumoasa o inteleg doar eu...Am in jurul meu doar tristete, neajunsuri si amar. Faptul ca sunt atat de multumit cu mine insumi, face sa ma simt dificil. Pot numara pe degetele de la o mana oamenii care inteleg aceasta stare, pot privii in trecut si pot regreta clipele de dispret si tristete prin care am trecut candva. Este atat de greu sa fim oameni ? In ultimele luni, am avut parte de multe dezamagiri din partea oamenilor fara umbra...atat valoreaza fiecare. Cu toate astea, consider ca fiind serios, cinstit si curat....sunt mai dificil decat ei. Iubesc aceasta viata, nu-mi doresc alta.....si regret ca nu am privit-o cu aceiasi ochi pana acum...dificil ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu