ych..

ych..
Powered By Blogger

marți, 18 decembrie 2012

Chiar sunt potriviti ...

Am descoperit aceasta fotografie si am vrut sa spun cateva vorbe despre ea.
Este o situatie care am mai intalnit-o, unii oameni nu se potrivesc deloc, dar totusi se cupleaza. Nu spune nimeni ca este perfect, dar macar sa existe ceva in comun intre parteneri. Nu ma refer la inaltime sau greutate, nu cred ca exista un standard, dar am cunoscut persoane superbe care sunt cuplate cu niste jegosi. Cand spun jegosi , ma refer la felul cum se ingrijesc, cum se imbraca sau gandesc. De ce nu tintesc mai sus aceste persoane ? Chiar este oarba dragostea ? Cred ca spune multe si partenerul pe care il ai langa tine, este o asociere pe care eu o fac mereu. Daca tipa este speciala din punctul meu de vedere, merita mai mult decat un jegos. Dar poate ca ma insel....oricum nu este treaba mea....sa fie sanatosi amandoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu