ych..

ych..
Powered By Blogger

vineri, 16 iulie 2010

Am 4 ani...


Acum patru ani ,pe lumea asta plina de orgolii,suspiciuni si ganduri urate,a aparut el.Un suflet pur,frumos si nevinovat...cu pofta de viata si sete de cunoastere.Dupa clipele de groaza,prin care am trecut in seara aceea ,cand am numarat placile de gresie din holul spitalului,in asteptarea minunii,viata mea a devenit inevitabil viata lui...Sunt fericit ca acest suflet a deschis ochii privind cerul...Pot spune ca sotia mea ,a meritat acest cadou dat de Dumnezeu.Ca lumina chipului ,acestui copil (al nostru)ne-a facut fericiti,am uitat de griji si suparari,ne-a linistit sufletele.Azi se implinesc patru ani,poate ca putin din mine si din sotia mea,se maturizeaza,creste cu inca un an...Poate ca bucuria acestui suflet curat,sa ne ajute sa trecem peste necazurile vietii,sa fim fericiti si sanatosi sa-i putem oferii totul.

Ce pot sa-i doresc de ziua lui..? sunt multe de scris,evident ce poate un tata sa-i doreasca fiului....totul. Sanatate in primul rand,fericire si dragoste...restul vin de la sine...La multi ani!Iustin Bauer..

3 comentarii:

  1. Acum 4 ani acest prunc minunat s-a grabit sa apara intr-un moment de fericire maxima pot spune chiar ca l-am nascut razand.

    Dupa 4 ani vad ca din combinatia stranie intre mine si tine a produs acest copil de exceptie care pe zi ce trece emana calitatile noastre.

    Este exceptional si merita tot ce este mai bun si mai frumos din lumea asta.. iar eu pot spune ca vad in fiecare secunda roadele clipelor grele prin care am trecut si simt ca nu a fost si nu va fi in zadar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa-ti multumesc din suflet,pentru acest cadou minunat....poate singurul..

    RăspundețiȘtergere