ych..

ych..
Powered By Blogger

vineri, 2 iulie 2010

TAPINARII .....Maine in:... Vama Veche..!




De ce aţi ales denumirea asta ciudată pentru o formaţie muzicală - Ţapinarii?

Cosmin COVEI : Mi-a plăcut din prima cum sună. Eu am terminat regia de film şi televiziune şi la facultate am auzit acest titlu de film. Aparţine profesorului meu Ioan Cărmazan, el ne-a dat voie să folosim acest nume şi suntem tare mândri că e un titlu de film, pentru că şi videoclipurile noastre sunt foarte filmice. Noi vrem sa dăm un nou sens cuvântului ţapinar - să însemne om dintr-o bucată, om care spune în faţă ceea ce gândeşte.



Vă va apărea în foarte scurt timp primul album Best Off. Asta ce înseamnă? Că v-aţi clasicizat, că vi s-a terminat energia de a crea în continuare sau e ca o treaptă spre altă direcţie muzicală?

Cosmin COVEI : E ceva de genul - punct şi de la capăt. După aproape 10 ani o vom lua de la început, dar nu în altă direcţie, ci vom încerca să fim cei mai buni în zona asta. La anul va ieşi un disc nou-nouţ, deci nu e vorba de a termina energia, dimpotrivă, acum - mai înţelepţi - vom continua traseul luminos, început în 2001.



Este un interviu din primavara...probabil ca atunci,nu avea de gand sa se insoare...maine seara..3 07 2010....sunt in Vama Veche.....cu Cosmin si Adi T. ..la bere....la muzica buna ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu