ych..

ych..
Powered By Blogger

marți, 13 iulie 2010

timpuri vechi....


In amintirea timpului pierdut…
Cand eu doream,tu nu ai vrut..
Suntem mai duri cu noi acum,
Ducem destinul pe alt drum…
Eu ma credeam un zeu,pe lume..
Si sunt ,dar nu sunt pentru tine…
Ca sufletul din mine arde..
Sunt clipe dure,zbuciumate..
Cand se trezesc si mortii in noapte.
Sa alergi singur ,printre vii…
Eu am ramas acelasi ..eu,
Tu, ai luat totul… pruncul meu..
Si mandra ,viata de-ti traiesti…
Sa nu uiti, sa crezi in povesti.
Sa nu mai distrugi ,alte vieti..
Si sa stimezi,tot ce iubesti…
Norocul, mereu sa-ti surada..
Sa treci prin ploaia ,rece uda.
Sa construiesti mereu cu sarg..
Si sa te crezi ,un inger sfant
Sa nu uiti,ca mereu gresesti.
Viata de crezi,ca o iubesti…
Ma catar azi,pe nori de ura,
Incerc sa vad,calda natura…
Vreau sa fiu, viu si sa traiesc,
Sa pot muncii,sa nu gresesc…
Sa-mi vad dusmanii fericiti,
Si sa vad plopii ,infloriti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu