ych..

ych..
Powered By Blogger

miercuri, 8 decembrie 2010

Un an mai bun ....



Mereu in perioada aceasta a anului, fac un rezumat si trag linie..anul acesta a fost de rahat.Cred ca ptr. mine a fost cel mai prost an al vietii.Nu ma refer la realizari profesionale sau financiare, ma refer in general la tot ce tine de mine.Cred ca mai rau nu se poate, sa traiesti cu sperante si vise, sa-ti faci iluzii si sa ajungi la finalul anului sa vezi ca nu ai realizat nimic si nici nu vei mai realiza.Sunt dezamagit de problemele mele, de gandurile mele, de sentimente.Am facut multe chestii interesante, am castigat dar am si pierdut.Probabil ca pierderile sunt mai vizibile dar realitatea ma face sa nu disper, sigur si la anul care vine voi pierde mult.Ma bucur ca sunt sanatos si traiesc, ma bucur ca cei dragi mie sunt sanatosi, ma bucur ca exista speranta...Probabil ca speranta moare ultima, cum se spune...dar suntem umani si putem aprecia putinul, putem sa ne bucuram ca avem maini si picioare, ca putem vedea si vorbii, ca suntem intregi.Poate ca anul 2011 vine cu realizari mai mari, cu ganduri mai bune si cu sentimente calde.Nu-mi doresc nimic pe anul viitor decat sa raman curat, sanatos si intreg...restul se realizeaza usor.



Sper sa raman acelasi, sa nu-i dezamagesc pe cei ce merita iubirea mea, sa le pot spune ca-i iubesc...si traiesc pentru ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu