ych..

ych..
Powered By Blogger

vineri, 3 decembrie 2010

drumuri prin ceata...


N-am sa ajung pe culme? Se poate foarte bine.
Dar vreau sa urc atat cat am sa pot, prin mine. (E. Rostand)


Este superb sa descoperi frumusetea vietii in orice clipa si in orice lucru mic.Eu am invatat sa apreciez fiecare clipa, sa ma bucur de orice, chiar daca sunt chestii banale ptr. unii eu sa le vad ...detalii. Am trecut de varsta in care totul, aveam impresia ca mi se cuvine, acum apreciez viata, fericirea unui zambet, lacrima unei femei, sunetul clopotelor si ciripitul pasarilor.. Probabil ca ceata din sufletul meu se va ridica vreodata, probabil ca nu...Trebuie sa privesc detaliile precum un inger, sa fiu bun si cinstit, sa-mi creez o raza de soare suleteasca, care linistit inlatura ceata....sa vad drumul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu