ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 29 noiembrie 2010

1 decembrie ...



Sunt mandru ca sunt Roman...

Se fac o gramada campanii cu genul asta de intrebari, se calculeaza numarul celor care parasesc aceste meleaguri, se face o parada militara, se face politica mascata....

Totusi exista Romani adevarati ?


DA... sunt multi care spera si viseaza la o tara superba, mai dezvoltata cu oameni mai buni si mai gospodari si nu pleaca pentru a fi bataia de joc a nimanui...


Un amic spunea : Decat prost printr-e destepti, mai bine destept printr-e prosti !


Poate ca exagera, poate ca unii se cred mai destepti decat sunt, poate ca fiecare priveste din alt unghi....eu m-am nascut aici, in tara asta superba si nu voi pleca niciodata, aici am rudele ingropate, aici am trait rau sau bine....aici voi muri si oricand ma voi sacrifica pentru tara mea....sunt Roman...




Chiar sunt mandru ca sunt roman ...La multi ani ! ROMANIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu