ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 1 noiembrie 2010

luna....

Cand cerul e senin,
Privesc la luna plina.
Mi-e dor de ochii tai,
Sa simt acea lumina.

Ma chinui sa exist,
Prin lumea asta rea.
Sunt vesel, de sunt trist,
O vreau numai pe EA.

Traiesc intens si iute,
Sunt bun desi sunt rau.
Ma ascund si de ispite,
Mi-e dor de chipul tau.

De te-am ranit acuma,
Cerandu-mi sa te uit.
Martora este luna,
Si stie ce-am iubit.

Voi fi mereu barbatul,
Ce tie, ti-a placut,
De vei privii la altul,
Sa nu uiti de trecut.

O dragoste se naste,
Sub cerul instelat.
Si cade iar in mare,
Si luna la uitat.



02.11.2010 ych

Un comentariu:

  1. Frumoasa poezie - sper sa o simta persoana iubita de tine.
    Am pus si anuntul.
    Va fi updatat aici:

    http://flipi-secher-nbiw.blogspot.com/2010/10/econolog.html

    RăspundețiȘtergere