ych..

ych..
Powered By Blogger

duminică, 7 noiembrie 2010

Sentiment...

Bine ca sunt sanatos...sau mai bine spus intreg..Este o clipa in care sentimentul, indiferent de sentiment, ne cuprinde pe fiecare. Aceasta clipa am trait-o eu...Am fost si inger si demon, am fost si inconjurat de prieteni si singur...Dar am avut acum cateva zile acest sentiment, de care nu mai pot scapa...Nu mai sunt eu...Sunt acaparat de vise sau traiesc in cosmar...Eram inconjurat de suflete calde si totusi ceva lipsea..da...lipseste ceva din mine.Este normal sa ai acest sentiment dupa ce toata viata ti-ai dorit acel lucru...Mi-am dorit siguranta, dragoste si caldura unei familii..Din fericire le-am avut pe toate dar in ordine gresita.Sunt sigur ca cineva acolo sus priveste si judeca, sunt sigur ca acel cineva vede in sufletul meu tot.
Am spus si repet, trebuie sa traiesc fericit dar nu singur...singuratatea ma face sa-mi desgrop amintirile si sa le colorez cum doresc eu...Oare daca dragostea exista, de ce nu am intalnit-o si eu?...Probabil ca sunt foarte iubit si totusi nu-mi imaginez..Probabil ca aceasta dragoste mi-a calauzit pasii pana acum si merg mai departe...Am avut sentimentul de singuratate, chiar daca nu am fost singur...oare sunt rebel?...Sunt un rebel cu sentimente...clar.Mi-e dor de sufletul meu...sunt singur datorita acelui suflet. Sper ca timpul sa rezolve totul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu