ych..

ych..
Powered By Blogger

duminică, 18 aprilie 2010

greata.....in bucuresti...

Datorita norului de cenusa,sau probabil ,datorita crizei mondiale...astazi,am constatat cu uimire,ca traiesc....intr-o lume nebuna...
Nici nu a venit vara,nici nu sunt 35 de grade si frumoasele ,sa zic asa,pitzipoance...au si inceput ....dezgolirea...
Este o imagine ,dezgustatoare a femeilor ieftine,desprinsa dintr-o cartulie veche ,a matroanelor de bordel sau curtezanelor din Paris....de care tot se scrie ....in istorie.
Ma aflam cu sotia , intr-un centru comercial din capitala,nu dau nume...evident,cand sentimentul murdar,care este construit de sexul frumos...vis-a-vis de noi barbatii, cum ca suntem MISOGINI...a fulgerat ,in sufletul meu...
Oare este sau nu adevarat?...am comandat o cafea , privind prin sticla protectoare a locului ptr. fumatori ...am constatat ca fatucele ,din ziua de azi sunt din ce in ce mai goale...
Nu inteleg unde este,frumusetea si sensibilitatea sexului frumos ,daca este totul ...la vedere...
Poate eu sunt ,de moda veche ,dar frumusetea unei femei,cred ca trebuie descoperita,nu etalata ca la piata...cel putin ,sa poti descoperii formele,sa poti privii glezna sau mana unei femei,sa privesti tenul si ridurile...nu sa fie goala..
cred ca nu mai are nici un farmec...
Vreau sa nu jignesc pe nimeni...dar este rusinos,chiar si pentru un barbat,comportamentul femeii...in 2010

2 comentarii: