ych..

ych..
Powered By Blogger

joi, 29 aprilie 2010

toti suntem ...la fel?

Azi cand faceam plimbarea de dimineata,de la Dorobanti la Unirea...am constatat,ca suntem toti la fel...bipezi.
Dar sincer ,nu este o noutate...suntem bipezi,dar doar atat...unora nu le place mersul pe jos...evident.
Cand ai un Q7 sau BWM seria 5-7....nu prea mai vrei....sa simti trotuarul...
Am fost la statuia lupoaicei....de care vorbea Vlad,chiar curios....cum a ajuns acolo...am vazut, saraca statuie in tot Bucurestiul...daca va amintiti,a fost in parc....pe Atena,cand era ambasada Germaniei acolo...dupa am intalnit fiara in parc la piata Dorobanti...dupa vis-a-vis...acum la magazinul (fost) Bucuresti...
Bun...acum sa vorbim despre...noi....ca specie...
Suntem bipezi...am spus OK...numai ca unii dintre noi mergem mai incet,decat altii...
unii sunt mai rapizi...nu ca sunt mai inalti,sau mai slabuti....(poti fi ager si rapid,chiar daca esti mai mic de inaltime)...sunt mai rapizi,pentru ca norocul a fost de partea lor...sau ca nu prea au mers pe jos....mai deloc..
Cand fiul meu,a deschis ochii prima oara....a inteles din start,ca nu prea are norocul ....sa mearga in brate...deci pe jos...(este inalt bine,la varsta lui)...deci adaptare...si consider ca forma fizica este esentiala...vietii..
Ce nu poti oferi,spiritul de sportiv....curiozitatea dezvoltarii mentale....frumusetea mediului inconjurator....norocul...
De multe ori ma intreb...cei care ,nu au muncit niciodata,care au avut 'noroc'
de parinti cu bani,care merg cu atelajele de care vorbeam....stiu sa mearga pe strada?
Oare stiu,sa traverseze? ca statuia lupoaicei,cu Remus si Romulus...a fost mutata?
Oare stiu cine este lupoaica,sau ce reprezinta...?cred ca nu...si probabil nici nu te intereseaza,daca ai geamuri fumurii...la limuzina
sau chiar si doua picioare,sunt deranjante...daca ai cutie automata,la atelaj...


sunt fericit ,ca dupa aceste cuvinte,grele....sunt biped...si ma bucur de asta...pot simtii trotuarul...

3 comentarii:

  1. asta imi aduce aminte de o farsa a lui buzdugan in care vorbea cu o directoare de gradinita si o intreba daca are copii bipezi in clase....iar raspunsul a fost ca nu!
    bipezi suntem toti (oamenii) ....difera modul de intrebuintare al picioarelor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca bogatanii aia nu sunt bipezi. Adica ei nu au 2 picioare. Ei au doar 4 roti.

    RăspundețiȘtergere