ych..

ych..
Powered By Blogger

marți, 27 aprilie 2010

ochelarii de soare....






Sunt cum vrei…
Daca vrei,ce vrei…
Sunt cine vrei…
Numai sa vrei…

Sunt maleabil cu mine…
Doar pentru tine…
Rigid cu altii,prevazator…
Vesnic constient,ca sunt muritor….
Nu pot repara un trecut,
Oricat mi-as dorii de mult….
Am invatat din greseli,
Si azi nu mai sunt,ca ieri…
Nu vreau sa urasc…
Nu-mi place sa lovesc…
Vreau doar sa iubesc…
Cu tine sa …..traiesc…
Sunt aici, astept…
Ca un munte sfant…
Dragostea din piept..
Te cheama ,plangand…
Este simplu, banal si trist…
Sunt un biet optimist…
Astept o chemare…
O raza de soare…
Plina de culoare…


Uneori este bine,sa privim viata…
Prin ochelarii de soare….

2 comentarii:

  1. de ce? ca s-o vezi altfel decat e?

    RăspundețiȘtergere
  2. un proverb japonez spune:
    m-am nascut in casa ,care mi-am construit-o...

    vad viata,mult prea roz...uneori,prea scurta...

    RăspundețiȘtergere