ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 19 aprilie 2010

ploua...infernal


Astazi ploua....este o zi ,superba...

Primavara este anotimpul meu preferat,cand altii sufera de astenia de primavara,eu ma simt....grozav

Simt mirosul de verde,imi vine pofta de viata...
stiu ca ....azi ma ploua...dar nu este prima oara...


atasez o poezie....pentru cei care stau acasa....cu o chitara in mana...

ptr.Dan Feies.....






CANTEC..IN NOAPTE...





Incep in LA minor,ciupit….
Un cantec nou ,incet ,soptit…
Mutat in MI ,chitara suna…
Un cantec,trist…sub clar de luna…
Asa incepem toti,incet in LA minor…
In ritmul sacadat,de dragoste si dor…
Sunt singur,debitez,incep iar sa visez….
Din MI in RE,mut ritmul,incet si,iar ciupesc…
Oare se stie ,luna,? mai singura ca mine….
Din RE in SOL,acuma …eu cant iar pentru tine…
Este un ritm frumos si simplu… e ca tine…
Care il cant mereu,in lacrimi de iubire….
Din SOL in DO cobor si iar in LA minor…
Este atat de simplu,pentru un visator…
Credeam, ca vrei acum ,durerea s-o intelegi…
Acordurile calde ,in lacrimi le ineci….
Tu esti departe,oare,?nici nu vrei sa mai fi…
Eu cant ,iar pentru tine,sperand ca o sa vi..
Va rog cantati, prieteni,incet si linistit….
Si nu negati ,iubirea , e de nepretuit…
Pe lumea asta ,scurta si plina de pacate…
Doar o chitara rece, sopteste cald …
In noapte….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu