ych..

ych..
Powered By Blogger

vineri, 9 aprilie 2010

poezii...de suflet

Sanatoriul de la moroieni…

Psihologie pura,diger surprins de fapte…
Oare sunt rupt de lume,sau sunt plecat departe..
Nu inteleg ce caut,nici ce vreau sa gasesc…
Prin fumul nebuniei,vreau sa ma regasesc…

Sunt ,oare prea puternic,in lumea asta rea…
Sau doar ,o frunza-n iarba,sa calce toti pe ea…
Oare sunt prea modest,oare ma desconsider…
Oare printr-e cretini,eu sunt un simplu lider…

Privesc viata nebuna,prin ochii mei de sarpe..
Sunt oare zeu,sunt luna,sau doar o stea in noapte…
Oare sunt treaz,ori beat sunt ,de ura ce ma toaca...
Sau sunt, un trist sinistru ,in lumea asta toata..

Nu stiu ce simt acuma,nici maine de mai sunt…
Nu vreau averi nici case,ca fericiri, nu sunt…
Vreau campuri verzi,paduri de pin si de stejar…
Vreau valuri mari,in marea noastra de clestar…

Nu vreau sa cant,despre dezastre si durere…
Nu vreau sa scriu,de sufletul ce-mi piere…
Vreau flori de lotus de cires ,de dulce crin…
Vreau singur ,sa ma regasesc ,sa fiu umil…

Sa-mi vad trecutul ,dureros si rece…
Sa traiesc clipa ,vietii care-mi trece…
Sa fiu un om,pe marginea prapastiei…
Si sa-mi traiesc,iubirile napastei…

Sunt un centaur,oare sunt real…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu