ych..

ych..
Powered By Blogger

joi, 19 august 2010

culese din mine….



dovada n-am ,dar imi aduc aminte...
spunea un om destept ,sincere dulci, cuvinte...
asa si eu acum,privind iar in trecut...
mai caut prin dovezi si chiar nu am avut...
sunt ,doar aici in mine si sunt apasatoare...
dovezi care nu mor,dorinte arzatoare...
sunt clipe fericite,ce sper ,ca sa mai fie..
sa fiu iarasi iubit,sa mai fac o betie...
sa fiu invingator si chiar invins ,sa fiu...
sa-mi caut iar amicii,unde sunt ei,nu stiu.
sa mai urc iar pe munte,sa privesc iarasi zarea..
sa-mi spele iar tristetea,nisipul si cu marea...
sa-mi iubesc iar, frumoasa,ce merita iubita..
si sa trezesc parintii,din lumea adormita..
ce suferinta ,zace in grelele cuvinte...
dovada n-am ,dar imi aduc aminte...



YCH....ptr trecut si viitor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu