ych..

ych..
Powered By Blogger

miercuri, 18 august 2010

focul din suflet...




Simt focul viu,care trosneste,din sufletul meu,de dragoste aprins…
Si stiu ca esti a mea,sunt sus pe inalte creste si nu e vis…
Ma simt flamand de iubire,scriu pe norii cei albi si goi..
Ca-n viata o umbra ma tine,speranta ca maine vom fi doi…

Sa mor nu pot,cand stiu ca vrei iubirea mea…
Cu nepasare si dispret,eu calc pe umbra ta…
Sunt pedepsitul fara vina,din tabloidul tau,
Ferm adun,cu rabdare parfumul ce-l simt mereu…

As vrea sa te stiu langa mine,cu mirosul tau fin…
Sa-ti privesc mainile,ochii,sa ma faci sa uit de suspin…
Pacat, ca nu am stiut,ce calde sunt lacrimile,mele…
Nici nu credeam ,ca pot traii ,o dragoste fara ele…

Nu-mi trebuie mult,ma multumesc cu un cuvant..
Sa stiu ca esti si sunt,amandoi pe acest pamant…
Ca ne intalnim ,ne privim suspinand,evitand…
Spunandu-ne doar …buna…si placam plangand…



ych ...ptr EA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu