ych..

ych..
Powered By Blogger

marți, 17 august 2010

INCREDIBIL....


"Bebeluşii ţipau de durere. Am smuls furtunul cu dinţii. L-am luat în braţe, şi-a deschis un ochişor albastru, micuţ, ca o boabă de piper. Sper şi mă rog să fie în viaţă"
O DRAMA....Este o drama sa-ti vezi copilasul,care l-ai asteptat 9 luni sa iasa si poate toata viata sa-i dai nastere , vezi ca el nu mai are suflare...TRAGIC.

Eu ,in clipa in care sotia mea, a nascut am avut senzatia ca ceva din mine si respectiv din ea...a aparut pe lume ca asa a dorit Dumnezeu.
Nu stiu cum am rezistat,sa nu-i dau o palma doctoritei care i-a sucit manuta la 2 zile de la nastere ,sa-i citeasca numele de pe bratara.Sunt profund marcat de aceste suflete,ca nu pot fi inmormantati ca nu erau botezati,ca alti copilasi stau in spital,luptand cu moartea...Este tragic,numai cine nu este tata sau mama,nu intelege tragedia...Ma gandesc cu groaza,ca sunt multi parinti care acum sufera si vor ramane marcati,de aceasta tragedie...Si ma mai gandesc la acei parinti,care si-au dorit copilasul,poate singurul lucru bun si pur,din viata lor...si din diverse motive,copilul va trai nefericit,handicapat sau traumatizat..Tot tragedie ...Sa te chinui sa creezi acest prunc si sa-l abandonezi,sau sa-l traumatizezi...pentru ambitiile tale...In cazul acestor accidente care marcheaza parintii, bunicii,vecinii ,tot....nu este cineva vinovat.Dar in cazul abandonului,divortului,sau decesul unui parinte....cineva este vinovat si acel suflet, nu merita decat sa traiasca sa fie fericit.

Dumnezeu sa odihneasca ,aceste suflete nevinovate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu