ych..

ych..
Powered By Blogger

duminică, 15 august 2010

E VARZA...



Sambata seara,o seara splendida (terminata dimineata) clubul "e varza" ne-a gazduit,la o cantare ...Impreuna cu Pisoi,Corin,Oana,Gavros,Iulia si Menghele....am petrecut,(sa spunem asa)in acorduri de chitara...
Am fost frumosi surprinsi de aparitia unui tip Mikii ,care ne-a dat pe spate cu o voce superba ....bvo. tatii

Ma simt dator sa multumesc ptr.aceasta seara urmatorilor :

Barului ..e varza...ca ne-a suportat...
Barmanului Cezar...ca mi-a dat la ceai de sigur nu mai am probleme cu rinichii niciodata...
Sotiei mele ...care mi-a daruit un baiat superb si o chitara super...
Lui Danut ....ptr cantece..
Lui Adie....ca nu a venit...
Si nu in ultimul rand...celor care m-au asteptat acasa.


Astept urmatoarea paranghelie....dupa ce ma refac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu