ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 23 august 2010

vremea scuzelor...



A sosit timpul,sa scriu..pana acum tot am postat fel de fel de nebunii de melodii superbe,din care fiecare a inteles ce a vrut.Am trecut ,cum toti trecem la un moment dat ,printr-un scurt circuit al vietii...Mi-a placut vorba asta,fiind a unui prieten bun...Nu am cedat nervos,nu am disperat,am rabdat....am rabdat,cum am rabdat timp de 10 ani,sa fiu calcat in picioare de oameni care speram sa-i ingrop,sa-i pot iubii...sa-i respect.Dar viata nu este chiar asa dulce,cum o visam...suntem niste visatori sensibili,care nu avem ce cauta in lumea asta plina de profitori si tarfe...
Poate ca Dumnezeu vede si judeca...poate ca viata ne face sa vedem aceste praguri,ca pe niste rascruci,ne face sa alegem calea cea dreapta....Acest scurt circuit,este precum un fulger,in viata unui om...dar dupa fulger,vine ploaia...Cred ca viata nu se termina asa,cred ca suntem puternici,sa depasim momentele de acest gen din viata...suntem puternici sa o luam iar de la capat...Pacat ca din razboaiele unora sufera cei nevinovati,sau ne ajutorati....cei care nu merita sa sufere,cei care se nasc din dragoste....se distrug din ura.Din acest scurt circuit,nu am decat de invatat....nu am decat sa-mi refac aripile,sa pot zbura spre cer...si cei vinovati ,sa coboare in iad...

Ptr. cei care ma cunosc,vreau sa ma scuzati ca nu am scris eu...

Voi ramane acelasi....sensibil si visator....dar retinut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu