ych..

ych..
Powered By Blogger

miercuri, 29 septembrie 2010

cliseu sublim…




precum intr-o poveste,trista...
cu o naiva si-un golan...
unde iubire ,nu exista...
doar suferinta-n...primul plan...

golan ,am fost ...nu o ascund...
dar tu?...naiva...nu o cred,
desi eream ...in plan secund...
te-as fi iubit ...ca un nebun...

dar viata...ne ofera multe...
si drumurile....se despart...
ramai ...tu tanara...naiva...
si eu golan...in plan idepartat...

un cliseu...trist..dar trecator..
si vom uita...la moment...dat
am fost ...golanul...calator..
si tu naiva...de-altadat....

este precum ...o poza...veche,
la care ,te uiti...cu uimire..
oare am fost...suflet pereche..?
sau doar...gretoasa...amintire



demult...tare demult...

14 comentarii:

  1. Am citit si am re-citit aceasta superba poezie. Cine este autorul? Ma regasesc in ea, si simt cum razbat, dincolo de randuri, regrete si iubiri pierdute... E sublima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt autorul...si nu este decat o parte din mine...mai sunt multe..

    RăspundețiȘtergere
  3. Un Infinit sa scurs...
    Intro frantura de iubire,
    Un suflet, pur, ce a adormit,
    Intro clipa, de nemurire...

    Un trup inert, zvarlit la mal...
    Cand, tu, mi-ai zis adio,
    O despartire stearsa, de un val,
    Ce dulce nebunie!

    Suspine tandre, au fost...
    Inlocuite, de tipete morbide;
    Flamand am cautat, iubirea
    In sute de firide...

    Acum e liniste, absurda;
    Se aude un preot. Si un Psalm...
    Moarta e iubirea noastra.
    Si viata mea e surda!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca glumesti! Extraordinar! Te-ai gandit sa le publici? Adica, sant remarcabile! Am citit mai multe pe acest blog, dar sincer, credeam, ca sant scrise de vreun poet strain... :) Umilele mele felicitari, maestre! Am indraznit sa scriu si eu cateva randuri, dar cred ca palesc pe langa ale tale...

    RăspundețiȘtergere
  5. am rugamintea sa te semnezi....daca nu vrei sa ramai....anonim.

    superba poezia ta...

    RăspundețiȘtergere
  6. "Admiraţia este un vin generos pentru spiritele nobile."
    Auguste Rodin

    RăspundețiȘtergere
  7. Incantata de cunostinta. Ma numesc Elvira.

    RăspundețiȘtergere
  8. coment la poezia ta....este scrisa de un barbat ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Si gingas e, rasul din ochii tai,
    Azurul lor ma ineaca...
    Si zari de nepatruns,
    In abis, parca ma poarta...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu, doar ca nu doream sa fie la genul feminin, dar daca ai dorit sa-mi dezvalui identitatea, mi-am zis sa fiu sincera pana la capat. :) Si m-am prezentat.

    RăspundețiȘtergere
  11. poti sa-mi trimiti numele exact si nu-l voi afisa....poate te gasesc pe facebook...in rest...ai grija de tine..

    RăspundețiȘtergere