ych..

ych..
Powered By Blogger

joi, 30 septembrie 2010

OCHII....



Am o problema care ma urmareste de ceva ani....ochii mei.Cineva spunea ca mi-ar scoate ochii cu furculita,bun acum nu stiu daca ,sa-i pastreze intr-un borcan sau sa-i foloseasca la altceva...Oricum nu cred..Mai este un stil de a scoate ochii cuiva,putin mai ne-dureros...si am cateva persoane care fac asta constant ( dar m-am obisnuit )Cert este ca fara acesti ochi,nu mai pot vedea frumusetea naturii,rasaritul soarelui...valurile marii si cerul.Asa ca ...va rog mult ...lasati-mi ochii in pace ,indiferent de interesele voastre.Cand ma voi satura de ei...va anunt.

7 comentarii:

  1. De ce, ar scoate cineva astfel de ochi....? fie chiar si la figuratif? Se vedea marea in ochii acestia...!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ochii mei vor vorbi chiar dacă buzele mele vor tăcea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma caracterizeaza acest citat...osu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sami fie iertata nestiinta, dar eu, nu inteleg, ce inseamna "OSU"... :) ?

    RăspundețiȘtergere
  5. osu !....o formula de salut si respect din arte martiale...

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaa... mersi :). Atunci OSU! ;)

    RăspundețiȘtergere