ych..

ych..
Powered By Blogger

duminică, 3 octombrie 2010

Pasarile...



Tot ce am scris….
Va fi uitat…odata..
Ca nu …te merit…
Si esti tot ,suparata…

Te voi iubii,mereu…
De urat..niciodata…
Desi… tu ai ales..
Croindu-ti alta soarta…

Nu voi cersii,iubirea…
Nici de plans,nu mai plang…
Ca rana mea din suflet….
Tu ai facut-o ….adanc…

Sunt singur,fara tine…..
Iubiri mai sunt,pe lume…
Tu nu ai vrut …iubire…
Acum ,gaseste-ti …nume…

Sa nu uiti…de credinta..
Pe care …mi-ai promis-o….
Sa fi doar…retinuta…
Cu dragostea ,ce-ai stins-o…

Nu sper, sa ti se intample…
Ce mie…mi-ai facut…
Asi fi nedrept,cu tine…
Ca… te iubesc ,prea mult…

Speranta noastra ,stinsa…
Calcata in picioare…
Sa o …..gasesti la altul…
Sunt plin de ,nepasare…

Oare chiar …sentimentul…
De vina…ce azi , port…
Ma face …sa ma mint…
Ca te-am uitat…de tot…

Dar nu-i nimic…sti bine…
Ca viata…este dura…
V-om fi..ca doua pasari…
Uitate de …natura.


Scrisa de mine ,pentru ....EA

5 comentarii:

  1. Oare, cine este... EA? E multa durere, in sufletul tau pentru EA.... Merita?

    RăspundețiȘtergere
  2. EA ...este chiar fiinta care mi-a provocat cea mai mare durere din suflet...nu ma lasa sa dorm...o iubesc enorm ,o visez...si cred ca merita ...ea este ..EA

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, EA e foarte speciala, parese... daca merita, atat chin, atata zbucium... Trebuie... sa fie o norocoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand se va dovedi ca este EA....ca exista...va fi cea mai norocoasa fiinta....voi avea eu grija !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar exista, intr-o zi, o sa o recunosti... Si sa ai mare grija de EA!

    RăspundețiȘtergere