ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 18 octombrie 2010

O rata daca e pe lac....



Asa spunea cantecul ..."o rata daca e pe lac ,o impusc in cap..." probabil ca baietii de la B.U.G. Mafia, nu stiau ca sunt rate vesele si fericite pe lacul Titan..Probabil ca si ei k si mine sunt fericiti cand privesc aceste vietati plutind agale pe luciul lacului..Probabil ca poluarea ,sau indiferenta baietilor de la B.U.G. sau chiar indiferenta trecatorilor, ne face sa ne bucuram de existenta acestor fiinte minunate..
Ce este cert....fiul meu a fost la fel de incantat de aceste rate, cum este de fiecare data cand le vede ...Ma bucur ca este sensibil si seamana cu mine...

4 comentarii:

  1. Da, mare dreptate ai. Si pe mine indiferenta seaca a oamenilor, a trecatorilor, ma face sa ma bucur si mai mult de existenta atator animale minunate pe lumea asta! Eu ador lebedele iar ratustele sant minunate!

    P.S. Ce norocos trebuie, sa fie baiatul tau! Multi tati nici macar nu isi scot copii la plimbare! Asta e, sant multe secaturi pe lume, si bine faci ca le dai un exemplu ca, se poate si altfel! Atentie domnilor, exista si tati devotati si foarte preocupati de timpul petrecut alaturi de copilasii lor! Daca ai stii cati barbati isi abandoneaza copii, cat de multi uita de aceste biete suflete nevinovate... Respect! Mult respect pentru asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda ,dar sunt si mame preocupate de servici sau de intalniri amoroase, nu numai tati care isi abandoneaza copii, asta asa ca fapt divers..Consider ca fiul meu merita tot ce este mai bun pe lumea asta si asta am facut de cand a aparut pe lume...Dragostea paterna nu poate fi inlocuita de nici o aventura a mamei copilului,sau de o dragoste aparuta noua ( un nou tata )...

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. la lebede am fost acum doua saptamani, in Floreasca....superb.

    RăspundețiȘtergere
  4. Offf, tot ceia ce spui pare o experienta personala, sau ma insel. Vai, o mama nu are nici o scuza! Cum sa i se aduca alt tata? Un tata nu poate fii inlocuit... mai ales unul... asa ca tine! E nedrept! Esti un tata devotat, cum adica ea la distractie si tu cu copilul la plimbare??? Stop. ma opresc,mai bine nu judec pe nimeni. Sa fii tare! Nu te lasa! Esti minunat!
    Din pacate eu nu am unde vedea lebede...decat in poze.

    RăspundețiȘtergere