ych..

ych..
Powered By Blogger

marți, 19 octombrie 2010

Doar Mama..

Azi m-am decis…
Demult doream s-o fac…
Sa-ti scriu un vers…
Cu mine sa ma impact…
Meriti mai mult…
Si stiu ,dar n-am cuvinte…
Ca m-ai nascut…
Iubitul meu parinte…
Esti numai una…
Ca soarta ,a decis…
Ca toti cei dragi…
Sa fie azi,ucisi…
Esti mama,buna…
Ce nimeni ,nu o stie…
Si te iubesc,mereu…
Chiar din copilarie…
Nu vreau ,sa fugi…
Sa pleci si tu departe…
Te rog ,sa incerci…
Sa biruiesti ,o moarte…
Vreau sa te stiu,aici…
Mereu zambind,de poti…
Ca nu mai am,bunici…
Dar tu ,mai ai nepoti…
Si de-am gresit,tu iarta…
Ca poate ,am fost mic…
Toti mai gresim ,in viata…
Dar nu iertam, nimic…
Vreau sa fi ,sanatoasa…
Sa-ti scriu ,mai des un vers…
Esti mama ,mea frumoasa…
Si tu ,vrei sa traiesc…
Ca dragostea ,materna…
E greu ,de aratat…
Dar toti ,avem o mama…
Si o uitam,treptat..
Dar singura fiinta,
Ce merita,iubita…
Este doar ea ,saraca..
Si asteapta linistita..


Pentru mama mea...

5 comentarii:

  1. Am plans. Am plans cand am citit versurile tale. Esti minunat! Multumesc pentru toate poeziile tale! imi fac inima sa-mi tresara de emotie. Emotie pura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut ....si sunt trist ca ai plans....respect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie sa fi trist, chiar daca am plans. Lacrimile uneori descarca sufletul. Poate ca un umar pe care sa plangem, ne lispeste tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ...uneori mai bine sa fim singuri cu lacrimile noastre, umerii uneori sunt periculosi si te fac si mai rau sa plangi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate... poate ca singuratatea caleste omul. Sihastria sufletului insa nu...

    RăspundețiȘtergere