ych..

ych..
Powered By Blogger

vineri, 8 octombrie 2010

Oare?....exist.

Astazi vineri 08.10...sunt fericit !

Nu stiu daca am un motiv,nu stiu daca ploaia de afara ma face fericit..dar sunt.Simt ca sunt pe calea cea buna,simt ca voi ajunge la luminita de la capatul tunelului,simt ca traiesc.Este o stare care nu am mai avut-o de mult.Cineva drag spunea ,ca scriu morbid si trist in ultimul timp... ei bine, azi scriu de bine.Neuronul de echilibru ,sa citez alta persoana draga,ma face sa fiu fericit.Sa-mi regasesc spiritul si forta de luptator...sa pasesc fasnet pe poteca vietii.Cine nu simte uneori....ca este inconjurat de ingeri?.. Eu asa ma simt,inconjurat de prieteni...de persoane zambitoare,care stiu sa priveasca viata ... de oameni vii.Poate ca era si timpul sa-mi construiesc acest tabloid,unde fiecare are un rol al sau ,fiecare traieste pentru el si totusi impreuna cu tine. Sunt persoane care te apreciaza pentru ceea ce esti,cum esti si neconditionat,ca existi..Mereu am intrebat ..existi? Astazi simt si eu ca exist.Simt ca exist si ca existenta mea ,este oarecum esentiala pentru unii. Cine ma cunoaste, stie bine cine sunt si ce sunt...promit sa nu insel ,asteptarile nimanui.Promit sa nu-mi mai plec urechea la posesivitatea unora,promit sa-mi impun aceasta stare de bine mereu.Situatia actuala este precum zambetul unei fiinte frumoase ,care ma face sa-mi remodelez sistemul nervos.Sa vad frumusetea vietii si prioritatile ei. Multumesc celor care stiu...ca exist.

3 comentarii:

  1. O nota binevenita de obtimism! Insfarsit! Felicitari! Asa ar trebuii sa fii, mereu... sa ai mereu in minte, si in suflet un tabloid al fericirii, in care, sa patrunda decat binele...! Superbe ganduri!

    RăspundețiȘtergere
  2. msi.mult...si sper sa fie toata lumea fericita,sau macar obtimista ...respect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper si eu, ar fii pacat, sant multi oameni buni pe pamant si multi ii umbresc...

    RăspundețiȘtergere