ych..

ych..
Powered By Blogger

miercuri, 22 septembrie 2010

Vampirii....



Traim niste clipe dureroase,tara este plina de vampiri care se hranesc cu sentimentele noastre ,cu finantele noastre cu sangele nostru.Suna putin ciudat,insa daca analizam putin ne dam seama ca asa este.Daca cineva are un accident in Romania,la spital se cer donatori de sange ptr. salvarea pacientului.Ok dar fiecare donator,doneaza 4,5 ml si pacientul are nevoie de 2 l...unde se duce restul?Nu mai vorbim de guvern ,care se hraneste cu rabdarea si intelegerea noastra a cetateanului acestei tari.Patronii se hranesc cu bunavointa nativa de care dam dovada,mergand zilnic la job in speranta ca ne vom lua salariile ..Vanzatorii de magazine ,se hranesc cu nesimtirea adaosului comercial ,doctorii cu spaga data de pacienti,bancile cu dobanzile unor credite facute inaintea crizei financiare si dragul nostru presedinte ,cu gandul ca am depasit varful crizei.Poate varful tepei care ne-am luat-o cand l-am ales.Daca stau putin sa ma gandesc,cred ca si eu sunt vampir....nu pentru ca ma hranesc( uneori o fac sa traiesc )pentru faptul ca nu mai dorm noaptea...Sunt atatea ganduri , vise ,sperante si remuscari care nu ma lasa sa dorm ,incat sper sa nu devin cu adevarat vampir.

3 comentarii:

  1. ..."Conştiinţa - o cetate aşezată în calea tuturor răutăţilor".
    Vasile Ghica

    RăspundețiȘtergere
  2. "Teama, este gândul inferiorităţii recunoscute..."
    Elbert Hubbard

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari ptr blog! L-am citit pe indelete, si imi place, foarte mult! Esti o persoana profunda :) Mai scrie. Esti direct si pari un om sincer.

    RăspundețiȘtergere