ych..

ych..
Powered By Blogger

duminică, 6 iunie 2010

CUMPANA...









La doar 250 Km de Bucuresti...daca vrea cineva sa-si aeriseasca craniul sau creierul,in functie de caz....se afla cabana Cumpana....o cabana pe malul lacului Vidraru....pe partea opusa a barajului....

Vedem aici ,ponei liberi....aer curat,liniste...apa si munte....in rest ....
Aseara mi-am dat seama ,ca acei oameni minunati ..care tanjesc la Tenerife sau Cuba sau cine stie ce zona mirifica a lumii....chiar nu au ce cauta ,in tara asta....si ce-mi pare rau...ca nu am eu suficiente resurse,sa le dau pentru plecare...doar dus.


Cand aveti ocazia ....mergeti la Cumpana....nu veti regreta...

4 comentarii:

  1. salut man,cumpana este un loc deosebit, a fost locul de pelerinaj al familiei mele timp de aprox 10 ani...recomand cu caldura sa se viziteze si sa se stea ,cel putin cateva nopti,in campingul de corturi ,situat la urmatoarea cotitura a lacului,dupa cabana...poze cu rulota la vidraru pe cand ???

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos! sper ca v-ati relaxat si acuma puteti incepe saptamana cu forte proaspete! auzi, da'-mi dai bani ptr un bilet in Cuba? numai dus... ca de intors oricum nu ma mai intorc! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. man servus'....cred ca poze cu Roly...peste doua saptamani...dar nu Vidraru ca o rup...este ceva offroad pana acolo sus...dar gasim altceva....veniti?

    RăspundețiȘtergere
  4. stii ca eu nu promit,ca nu ma bazez ,dar daca vb ,poate venim,sa vad cum muncesc

    RăspundețiȘtergere