ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 28 iunie 2010

Virusii blogului meu...

Multi au auzit cuvantul 'elucubratii' si au ramas indubitabil fascinati de el.Ei bine acest cuvant, vine de la prietenul meu Vlad, care a dat viata acestui blog,prin faptul ca ne-am regasit dupa multi ani si am ajuns la concluzia,ca ne putem citi starile si parerile.Proaste sau bune,postarile mele...sper ca nu au deranjat pe nimeni,chiar daca cineva a transformat un comentariu in ceva personal,este treaba lui..Eu am creeat acest blog,pentru mine si pentru cine vrea sa-l citeasca...nu pentru cei carora sunt antipatic...Este loc sub soare ,pentru toata lumea...Nu am de gand sa opresc acest blog,chiar daca acesti virusi vor asta...nu voi fi atat de sensibil cum au fost altii,sa abandonez ceva ce vreau sa existe...deci nu voi sterge blogul,pentru nimic in lume...


Vreau sa postez un fragment din blogul lui Vlad,care probabil a intalnit aceiasi specie de virusi si a avut o reactie normala ...spun eu:
http://vlutic.blogspot.com/p/despre-blog-si-blogarit.html


"
Aveam (şi am în continuare) un blog pentru caietele cu cântece adunate pe munte dar care am vrut să rămână ca atare. Aici scriu de toate, cu greşeli gramaticale sau de altă natură. De ce scriu cu greşeli? Pentru că scriu direct fără a reciti ce-am scris şi din această cuză mai mănânc litere, cratime,virgule etc. sau dacă sunt sătul mai pun şi în plus. Aici găsiţi părerile mele despre una sau alta, fără a avea pretenţia că am mereu dreptate, muzica care-mi place şi din când în când dacă mă loveşte inspiraţia câte un vers. Sunt şi vor fi zile în care nu o să lansez nici măcar un post la fel de bine cum în alte zile voi băga câte 2-3 intr-o singura zi. "




Si sa nu sune rautacios,gasiti acest fel de postare,pentru acelasi tip de virusi,pe blogul(superb)al Addei..http://addamissia.wordpress.com/

Care probabil este urmarita de acelasi tip de roman autentic,care din lipsa de inspiratie pentru blogul lui,vrea sa desfiinteze alte bloguri...


Bravo tie...:Stimate cititorule…sau pe limba ta, bă gâscă ce eşti. Da, tu ăla care mă citeşti şi mai apoi dai cu gura în stânga şi-n dreapta că te simţi ofuscat de ceea ce ai citit. Chiar crezi că tot ceea ce scriu aici are legătură cu tine? Sau dacă vorbesc despre cineva, acel cineva eşti tu? Eu ştiu că te simţi important, aşa ca persoană fizică, dar eşti important în lumea ta. În lumea mea nu reprezinţi nimic.

Cu siguranţă va veni momentul în care lumea ta se va zdruncina şi vei cădea de pe piedestalul pe care te lăfăi. Nu aştept momentul ăla, nu-s masochistă să-ţi vreau răul. Pur şi simplu aş vrea să înţelegi că dreptul la libera exprimare este decretat prin Constituţie şi că d-aia s-au inventat blogurile şi alte forme de comunicare, tocmai pentru a da frâu liber gândurilor, ideilor şi sentimentelor.



Superbe cuvinte Adda...respect adevarul pe care poti sa-l exprimi in cuvinte scrise,intr-un fel ma simt razbunat...eu nu am putut spune ,chiar daca am gandit...

2 comentarii:

  1. omule ,scrie ce vrei si despre cine vrei,viata e frumoasa,iar daca unii se cred foarte inteligenti sa citeasca Cioran,Jung sau alte opere ce satisfac nivelul de cultura ridicat la absolut:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine te-a virusat de te-ai suparat asa de tare?
    Chiar daca o postare supara sau deranjeaya pe cineva ... asta-i viata! Nu poti satisface pe toata lumea!

    La mine nu a fost reactie. A fost preventie! :))

    RăspundețiȘtergere