ych..

ych..
Powered By Blogger

duminică, 13 iunie 2010

pe role...




Astazi, prin frumusetea naturii ,(sau mai bine zis prin poluarea capitalei)am fost la plimbare prin parcuri..Dimineata ne-am dascarcat energiile la o plimbare cu barca(recomand parcul Herastau)iar dupa amiaza prin IOR...superb.Lume buna sau mai putin buna,care dorea sa scape de caldura din apartament.Fetite si baieti de toate varstele,batrani ,caini...si role..Super sanatos,respect initiativa unora de a aluneca pe asfalt,dar...ca exista si un dar...(probabil de la barbosu')...este penibil sa vezi ,cate o hipopotanka de 120 kg ca prezinta verticalitatea sfidatoare a legii gravitatiei,demonstrand echilibrul ,care nu la avut niciodata,la masa..Am avut ocazia sa vad asa ceva,nu cred ca de tzunamii,am fost atat de surprins,cum am fost de aceasta Mutanta pe role..Repet..ma bucura initiativa lor,a rolerilor...respect autoritatile ,ca au facut piste si spatii pentru incurajarea acestui sport,dar pentru astfel de personaje,cred ca trebuie sa percapa taxa,sau macar sa puna niste indicatoare...pe pista sub 120 kg...altfel sunt de prisos.Nu vreau sa fiu rautacios,dar cred ca voi ramane marcat cateva zile de imaginea asta,a femeii de 30-35 ani ,1.70 m ,cu dimensiuni cuprinse 110,240,140, de top model al academiei navale,sau cine stie ...care se chinuie 45 de minute sa se incalce cu asa ceva,pune o fustita scurta sa etaleze gambele de halterofil pensionat si zburda prin parcuri,facand tensiune unora ca mine..Noroc ca nu a cazut,dupa chestiile alea,ca aplatiza ceva persoane,probabil si pe je si acum nu mai puteam sa prezint monstrul..Daca sunteti curiosi,gasiti exemplarul in zona Titan...se vede,de la o posta...

6 comentarii:

  1. pacat ca nu i-ai facut o poza... asa o vedeam si noi ;) dar te inteleg, nu aveai cum sa inchiriezi un avion din care sa fotografiezi mamutul incat sa il cuprinzi in intregime, asa ca te scuzam this time :P

    RăspundețiȘtergere
  2. role imi iau si eu,sa ma fac obez ...e cam imposibil:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. mai nu v-ati prins ca fata nu vrea decat sa slabeasca....

    RăspundețiȘtergere
  4. sa nu mai manance...am vazut-o si azi...mare rau...am incercat sa o prind in poza dar,eclipsa luna....monstru marin

    RăspundețiȘtergere
  5. mai asteapta si tu o luna...ca rezultatele nu se vad asa de repede :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Citat:

    "Poate sunt grasa, dar tu esti urat. Macar eu pot tine dieta."

    No offense...

    RăspundețiȘtergere