ych..

ych..
Powered By Blogger

miercuri, 2 iunie 2010

ILUZII...OPTICE









Nu putem controla chiar totul...Pe mine de exemplu ,iluziile optice,ma relaxeaza....ma fac sa cred ,ca atunci cand esti concentrat asupra unui cliseu,pierzi ansamblul....este realitatea mea.
Cand incerci sa-ti blochezi,materia cenusie(daca exista)prin blocarea unei imagini de genul asta....retina ,sau globul ocular,nu stiu exact....sfideaza creierul.
Sunt niste imagini,transpuse in realitate....te uiti la ceva,sau cineva...incerci sa descoperi esenta si ...descoperi defectul...sau deformezi continutul...
Cred ca ,ne bazam pe ...iluzii ...le agreem...sau le acceptam ,ca ne plac....dar imaginea este alta....mai curata...mai neslefuita..

4 comentarii:

  1. eu am incercat sa-mi relaxez craniul, materia cenusie n-am putut-o bloca, am tot cautat-o da' n-o am si totusi retina mea a perceput o ceafa de porc la gratar, apoi l-am vazut pe Basescu in 69 cu Boc si in final, cand mi-am deschis ochii (scuze, uitasem ca trebuie sa-i tin deschis cand privesc la ceva), am vazut ca e 4.38 si trebuie sa cobor la masina >:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. parca erau altfel pozele initial...sau am vedenii????

    RăspundețiȘtergere
  3. dragute mai sunt iluziile,dar...traim intr-o realitate cruda in care lucrurile ce mai devreme ni le permitea ...acum, nu par,chiar sunt iluzii...

    RăspundețiȘtergere
  4. conteaza ce vrei sa vezi,man....si cat de departe,visezi....eu observ,ca-mi realizez pe zi ce trece,visele.....sper sa am timp,sa-mi realizez toate...visele.

    RăspundețiȘtergere