ych..

ych..
Powered By Blogger

vineri, 18 iunie 2010

TARDIVE...


Azi am pus mana pe chitara...ce cantec am cantat....Tardive..
Ceva superb,care merita ascultat in linistea muntilor,ceva mirific...


http://www.youtube.com/watch?v=mtzw7NRApRU....



TARDIVE...



A fost un joc de copil fără rost,
Un joc inutil!
Am sperat să poţi face din vise şi flori
Un neant în care să zbori. (bis)

R:... Nici nu ştiu ce să spun
Îmi este sufletul gol,
Aş vrea iar să te adun
Peste clipe ce dor...
Am rămas fără glas, bun rămas!

Păcat că nu ai ştiut ce-i curat,
Mi-e sufletul mut.
Lângă tine am aflat ce e setea de vis
Şi tristeţea unui învins. (bis)

R:...

Îmi şterg o lacrimă caldă, zâmbesc,
Căci viaţa mă îndeamnă
Să uiţi că ţi-e dat şi să pierzi uneori,
Că ades e greu chiar să mori. (bis)

R:...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu