ych..

ych..
Powered By Blogger

marți, 8 iunie 2010

EMO..






Sunt exilat in stanca…
Alunec spre prapastie…
Cu dorul meu de duca…
Miros o floare-n noapte…
Spre moarte ridic mana..
Ingropat de iubire…
Ciudat ,privesc luna…
Amintindu-mi de fericire..
Sarut icoana vietii…
Privesc spre agonie…
In rasuflarea mortii…
Patul, sicriu sa-mi fie..
Cuvintele iubirii…
Se ineaca ,in casmir…
Dorinta oarba a trezirii..
Duc ingerii,in delir..
Fara suflet,sunt mai valoros…
Trupul rece, pluteste usor…
Si iubirea,nu mai are rost…
Adio spun ,somn usor….



Este o stare de spirit....emotie dincolo de aparente,suntem sensibili pana la extrem....suntem motivati de cei nepasatori...suntem toti....emo




Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta ( James Earl Jones)

Un comentariu:

  1. emo???...eu prefer flower power,dar e doar optiunea mea,draguta poezia,imi plac starile de spirit,imi place realitatea...bv

    RăspundețiȘtergere