ych..

ych..
Powered By Blogger

miercuri, 23 iunie 2010

mitzii...



Acum ,cand ploaia cade pe trupurile calde...caldura unei mici feline,te face sa-ti aduci aminte de viata...o pisicuta blanda,ce-ti toarce in brate...este tot ce-si poate dorii un om.
Caldura ei sincera ....respiratia constanta ce emana placere...si trupul pufos..te duce in abis...
Sufletul unei pisici...este mult mai sincer si mai cald...decat orice suflet...
Independenta ....firea razboinica...si naivitatea....ma fascineaza.


Pacat ca ...sufletul unei pisicute ...nu poate fi transferat...la oamenii

Multi iubesc pisicuta,pentru felul in care arata...dar nu o inteleg...nu au studiat ,nici comportamentul ei...nici sinceritatea ei...


Firea pisicutei...este de urmarit...sentimentele ei....sunt mereu sincere...

Voi iubii...mereu pisicutele..

4 comentarii:

  1. adevarul e ca sunt sincere. Uite, eu am prins-o odata pe matza babei din vecini si am bagat-o la detectorul de minciuni si-am intrebat-o "plopu' rezista cel mai mult?" iar ea a zis "Ja! (adica da!) si ce sa vezi, avea dreptate!
    apoi despre firea razboinica a matzei, permite-mi sa-mi exprim si eu una bucata parere: da' io n-am vazut in viata mea o putoare mai mare decat matza! ii e lene si sa prinda soareci! zace toata ziua ca hoitu' si asteapta s-o scarpini in crestet!
    iar despre transferat sufletul matzei la om, apoi nu multzam! bine ca nu se poate transfera, altfel am toarce toti cu nesimtire pe lumea asta! Ca sufletu' matzei o fi tare nobil, altruist, isi imparte masa cu cele mai nevoiase consoarte si salveaza copiii de la inec!

    RăspundețiȘtergere
  2. esti rea ca intotdeauna...evident,ar fi tragic sa mai traiasca ,trantorii...9 vieti...sunt de acord...dar sensibilitatea ...de asta vorbeam...msi ...uneori si prinsul soarecilor este inutil...asta nu inseamna ca nu este felina....

    RăspundețiȘtergere
  3. pisicile nu trebuiesc comparate,insusite sau transferate,trebuiesc luate asa cum sunt,niste feline placute(in mare parte) si pentru cei care iubesc animalele ( ca mine),un animal de companie sau de curte adorabil

    RăspundețiȘtergere