ych..

ych..
Powered By Blogger

vineri, 4 iunie 2010

nemuritorii....







Am primit zilele trecute aceste imagini ,cu vechi prieteni buni....poate ca sunt chiar si 25 de ani de cand ne cunoastem...si de aceea ,nu vreau sa promovez nimic....vreau doar sa le vad aici.
Sa fac si o scurta prezentare....George Patranoiu...chitara..Mercenar ,ratacit prin trupe k :Metrock,Semnal M ,Taxi...etc.
Cristi Ionita (Zapada)...voce,chitara....stapanul....Metrock...super om.
Razvan Doana (Mongolul)....tobe.... lui trebuie sa-i multumesc ,pentru poze...


Sa ramaneti nemuritori.....baieti...

7 comentarii:

  1. da' is nemuritori? faine poze! imi plac! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. mai, tot nu mi-ai zis! Is nemuritori sau ce kilu' meu?! :)) chiar sa ma ignori in halu' asta! am intrebat, n-am dat cu paru'! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru mine sunt....raman intotdeauna nemuritori...prietenii...

    RăspundețiȘtergere
  4. na ashe, vezi ca se poate! tenchiu extrimli maci! Rili!

    RăspundețiȘtergere
  5. da' mai am o intrebare, cum poti fi nemuritor? adica trebuie mai intai sa incerci sa mori si apoi vedem noi daca suntem Highlander au ba! ;) Na mond meg te ha nem igaz a mit mondok neked! >:)))

    P.S. si acuma sa-l lasam pe Freddy sa cante!
    Here we are, born to be kings
    We're the princes of the universe
    Here we belong, fighting to survive
    In a world with the darkest powers, heh
    And here we are, we're the princes of the universe......
    P.P.S. Fain actor Christopher Lambert asta Nemuriciul! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Motto:

    "O viata de rock-er,nu valoreaza nimic.Dar nimic,nu valoreaza cat o viata de rock-er!"

    un rock-er

    RăspundețiȘtergere
  7. da mai! hai ca m-ai facut muci! :))) KO!

    RăspundețiȘtergere