ych..

ych..
Powered By Blogger

marți, 25 mai 2010

angel...





Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostrul pazitor sa zboare...


Asa de mult m-am gandit la propozitia asta,incat vreau sa-i multumesc ingerului meu pazitor.Nu....nu am luat-o razna....sunt sigur ca exista...sunt sigur ca ,fiecare dintre noi ,ne-am gandit la asta macar o data...
Da ....astazi cald,aproape de" barbosu",evident....m-am gandit numai la ingerul meu pazitor....m-am gandit la situatiile in care ,deca nu exista....acum nu mai scriam.
Vreau sa-i multumesc....sa ramana cu mine mereu...

3 comentarii:

  1. auzi, tu esti pe sistem Turbo? ce viteza prinzi tu asa... cand te deplasezi repejor??
    acuma pune-te in genunchi si repeat after me: Inger ingerasul meu, ce mi te-a dat Dumnezeu... mai repede ma!, asa... eu sunt mic, tu fa-ma maaare (smecher daca se poate), eu sunt slaaaab, tu da-mi mancaaaare! si-n tot pasul ma-nsoteste si de tute ma fereste! Tenc iu Eingel of main! Ai lav iu end rimaind mi leitar tu tenc iu aghein! >:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am lepsuit: http://vlutic.blogspot.com/2010/05/muzica-si-muzichie.html

    RăspundețiȘtergere
  3. omule ,daca vrei sa zbori,zboara,macar cu gandul si sufletul.daca iti iei rulota ,o sa stau linistit in privinta vitezei tale.asa ca lasa viteza pentru pasionati...motociclisti de astia...

    RăspundețiȘtergere