ych..

ych..
Powered By Blogger

miercuri, 12 mai 2010

ce gandim....sau cand...?

Nu am vrut sa mai atasez nici o poza,m-am suparat.Am o intrebare ,care ma urmareste de ceva vreme...ce gandim...sau cand...gandim?
Oare stie cine cat de simplu ,poti arata cine esti,cat de transparent poti fi ,prin modul de exprimare,daca vorbesti fara sa gandesti?Cred ca noua Romanilor ,ne place asta ,vorbim mult,prost (sau de rau) si despre toata lumea.Mai acum cateva zile,ingropam securea razboiului cu cineva,acum fara sa cugete,arunca vorbe negandite..Tot acum ceva vreme,vorbeam despre popoarele astea ,cu care noi nu avem nimic in comun,de la granite la istorie,chiar religie...acei oameni minunati care vand bine masini prin Romania....ei na ...bineinteles ca ,am auzit despre ei multe,ce noi ne comparam...niste si niste...da ok sunt de acord,dar cum putem afirma unele chestii despre cineva care ...sunt departe de noi...cu 200 de ani,cel putin.Chiar ramai surprins asa,bai eu sunt bou?...am citit degeaba,atat...asta ,sau ma rog...persoana din figura alaturata,ma crede idiot...na ,ce sa-i faci...Sau mai auzi prin birou...ala cere se poarta asa,cu aia ...sau cine tu ,fufa de la dansez pentru tine?...sau ...a tarfulitza aia...sti ma intreb oare,tipele din biroul meu,se uita in oglinda dimineata,sau coboara din cuibar si vin direct la serviciu?...penibil.Sa nu mai vorbim despre,acesti masculi suferinzi,chiar tristi...care poarta tricouri sintetice si se privesc cu mare incredere...ei se uita putin si la ceilalti oameni normali din metrou?...chiar este necesar sa arati ca un mascul feroce si sa vorbesti tare la telefon,in metrou...stiind ca pierzi semnalul,sa-l faci pe celalalt...cretin ca nu-i merge telefonul...ce sa mai vorbesc...mai bine tac...devin cretin,vorbind de altii...asta este natiunea...un popor de suferinzi...destepti

Un comentariu:

  1. Pastreaza-ti calmul. Intrebarea nu e ce gandim sau cand gandim, reformuleaz-o: Gandim oare? ;)

    RăspundețiȘtergere