ych..

ych..
Powered By Blogger

duminică, 30 mai 2010

RETURN...




Azi ....Luni 31 Mai....am revenit la birou....


Au fost 10 zile ,de vis....deoarece am fost in concediu....azi m-am intors.
Bucuros de fetele simpatice,care sincer ,simteam nevoia sa le vad...
Si intristat de fetele,crude sau acre...de care scrie cineva pe:http://dora-fashionspot.blogspot.com/
Acesti retarzi minunati,care sunt buricul pamantului,(sau se cred) deoarece viata ,a fost dulce cu ei de cand sunt pe lume.
Fetele simpatice,cum am spus .....chiar daca ,sunt capabile....sunt inteligente si vor....nu au loc de "norocosi"...
Sper sa fiu ....relaxat....pentru ziua de luni....sa nu am parte de retarzi...


PS. Sa nu fiu nevoit....sa omor pe nimeni....:))

6 comentarii:

  1. fata acra s-a intors! >:)))))) Si sunt la fel de cruda!!!! asa ca le urez tuturor retarzilor o zi mirobolanta si sa nu uite sa-si plimbe animalele de companie!!! :P
    Iti urez o relaxare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. tu faci parte din ....grupul uman-oid....rautate blonda...:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. mai, si umanoizii se impart in diverse categorii... deci? be more specific! >:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu inteleg ca e luni..si nu aveti chef...si sta sa ploua....dar chiar asa sa incepeti de dimineata :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce viata frumoasa,fete dragute...inteligente...placute,omule tu esti tot in concediu,sau unii asa au munca ???

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt numai fete dragute aici...man...aproape 3 sau 4....restul dusters..

    RăspundețiȘtergere