ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 3 mai 2010

sentiment....




Astazi am avut ,o zi cu o incarcatura emotionala,peste asteptari....si bune si rele.
Ca orice zi de ...luni...a trecut.Pot spune ca ,acum ma simt MIROBOLANT cum zice o persoana,draga mie...sunt calm ,relaxat...fumez....si ciupesc chitara...
Pacat ca nu pot ,interpreta in scris...cateva acorduri...calde.
Mereu cand ,se apropie ora de culcare...pentru unii..devin nostalgic..acum ma gandesc
la un sentiment ,care nu vrem sa-l aratam...sau sa-l recunoastem....dragostea...
Este sentimentul,omului care priveste viata,ca pe ceva sfant...care asteapta,la randul lui dragostea.....pretuirea sufleteasca...
Oare cati dintre noi,am sunat acasa la parinti....sa le impartasim,caldura sufleteasca....sa le spunem...ca le multumim ,ca ne-au nascut...sa le spunem...te iubesc mama...sau te iubesc tata...
Asta asteptam si noi,de la copii nostrii...asta vor astepta si ei de la copii lor...

Dar de la dragostea materna si paterna....vreau sa trec brusc...la dragostea pura...la sentimentul pacifist...de iubire...
Oare de cate ori ,am privit o pasare....sau un pom....o raza de soare....si am putut soptii ...iubesc soarele....iubesc pasarea asta,sau libertatea ei...iubesc natura...iubesc viata...

Oare de cate ori ...am putut privi pe cineva in ochi....chiar daca nu ne este sot sau sotie....mama sau fica....si sa simtim dragostea...sa simtim ca acel om ....merita dragostea noastra....

Ce este cel mai trist....ca tot ce iubim....dispare....suntem gelosi pe idee, dar....frica despartirii,o avem toti...o cunoastem toti...o simtim uneori...
Eu cand mi-am pierdut ,unul din parinti....am avut aceiasi senzatie....dura si reala...ca vine momentul,in care ...am sa-l pierd si pe celalalt....
Am trecut cu vederea ..dar am ramas constient de acest lucru...si acum sunt constient...ca suntem muritori...deci...

Azi am acelasi sentiment....ca iubesc...si ca voi pierde....daca iubesti ,ceva sau pe cineva.....vine momentul sa-l pierzi...sau sa fi dezamagit...dar continui sa iubesti...ne-am nascut cu acest sentiment...

Ce este frumos...sa poti spune cuiva ...te iubesc...sa auzi ca este reciproc sentimentul....si sa simti....dragostea...

Concluzia...avem o viata....putem iubii....simtii asta...deci traim,iubind...dar trebui sa mai si aratam ...acest sentiment...uneori


eu iubesc....si este cel mai dulce ...sentiment......recomand asta...

3 comentarii:

  1. e un sentiment extraordinar....si daca e si impartasit de celalalt poti sa zici ca nu ai trait degeaba

    RăspundețiȘtergere
  2. exact...asta spun si eu...sa existe...celalalt...sa-ti spuna ....te iubesc.....remarcabil...

    oricum spune-i tu....la un moment dat...spune si el...cred

    RăspundețiȘtergere
  3. niciodata nu este prea tarziu...evident .

    RăspundețiȘtergere