ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 10 mai 2010

crucea ....sperantei




De cate ori am urcat pe Caraiman,am avut aceiasi satisfactie,sunt stapanul lumii,sunt aproape de "barbosu" si ma simt ca in fata altarului....Cerul este martor sunt fericit,sunt la crucea sperantei...
Astazi am trait niste clipe,minunate...care m-au facut sa ma simt ,ca la cruce...nu invingator,nici aproape de cer....stapanul lumii...
Sunt putine sentimente in viata unui muritor,grele sau usoare,dulci sau amare,dar totusi sunt sentimentele noastre...ce frumos este ,sa poti arata sentimentele...sa poti avea sentimentul sperantei...sa crezi ca idealul tau....nu a murit..sa vezi cu sufletul...
Poate multi dintre noi,nu am stiut sa privim piatra din raul repede,sa ne gandim la ea,ca sta singura, spalata din cand in cand se mai rostogoleste...dar sta si indura susurul apei...asa suntem si noi...niste suflete pierdute,in raul repede...care asteptam sa se intample o minune...si ea se intampla...


Cand voi urca pe Caraiman ,promit sa-mi aduc aminte de ziua de azi...o zi mare pentru mine...o zi superba...plina de pasiune...si...ingeri..



Nu vreau sa fiu nedrept,sunt dispus sa explic nuanta...evenimentului..in sensul,bun....a fost o zi,de luni...execrabila...ca lunea de obicei...insa nu gesturile,sau faptele celor din jur...te fac fericit...si cuvintele calde...care le auzi rar ....care te fac sa plangi....care vrei sa le auzi mult mai des....care nu credeai ca le vei auzii....in aceasta viata....de la cineva drag tie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu