ych..

ych..
Powered By Blogger

joi, 20 mai 2010

obosit....de timp.





Ma simt obosit de timp,acum cand vad....ca sunt persoane in jurul meu care implinesc 22 sau 32 de ani ....simt ca sunt pe calea cea rea...simt ca ceva se duce odata cu timpul....imbatranesc nu fizic....psihic.
Am devenit mai precaut,traversez doar pe trecere,ma asigur cand conduc....ma bucur de viata,ca si cum fiecare secunda ....conteaza.
Nu vreau sa ,generez o stare ....probabil acumularea ideilor...sau cunostintelor,dupa o varsta ...te face mai batran decat esti...te invata sa taci,cand trebui sa vorbesti...te invata sa vorbesti, cand trebui sa taci...te invata sa-ti pui blazonul....creeat.
De multe ori am fost sfatuit....si nu am ascultat...eram noncomformist.
Acum dau sfaturi ca un batran senil....si chiar ma bucur cand sunt ascultate...
Mai am putin si ies pe prispa....cu ziarul ca Moromete....si fac politica,injurand guvernul....sau cine stie,fluierand dupa postas...ca nu-mi aduce pensia...


Sorry pentru aceasta stare.....probabil ca maine....vad altfel ...viata.

4 comentarii:

  1. Revino-ti bro'! Imbatranim cu totii! Lasa depresiile! si nu mai spune ca te bucuri de viata "ca si cum fiecare secunda conteaza". Evident ca fiecare secunda conteaza man! Hai, revino-ti rapid, ma deprimi! >:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm,inaintarea in varsta te invata sa vorb.cand treb.sa taci si sa taci cand treb.sa vorb.?credeam k e invers,k trecerea anilor te face mai intelept!da n-o fi valabil pt toata lumea,cine stie!

    RăspundețiȘtergere
  3. ca sfat: nu iti lua casa pe pamant sa nu mai stai in prispa,lasa politica sa te lasi de injuraturi si transfera-ti pensia pe card sa uiti de postas...omule ia-ti rulota , ia-ti motor...fi viu

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc adevaratilor prieteni de anxietate...sunt altul astazi...vad viata ,asa cum este...cum spune cineva sunt ' viu '....fiecare dintre noi trecem prin clipe mai putin favorabile...scuze pentru postare,dar scriu spontan...vreau sa iubesc,sa ma bucur de tot,ce am si sa realizez tot...ce-mi doresc,sa am.....msi.voua.

    RăspundețiȘtergere