ych..

ych..
Powered By Blogger

joi, 13 mai 2010

femeie ....sau nu...





Pe toate blogurile mai nou,se vorbeste despre femeie,ca este sau nu este bigota,sau tarfa ? Dar hai sa fim seriosi,chiar nu mai exista femei monogame? Sau de ce devin ,aceste femei asa...? Suntem buni de criticat,dar poate chiar noi barbatii,suntem cei care gresim de ajung ele asa....Poate din cauza noastra ajung sa faca ,compromisuri pe la job...sa fie in post de conducere,sau nu le apreciem...in pat sau in bucatarie...si atunci cauta si ele consolare in alta parte..Poate ca noi gresim,din oboseala sau obisnuinta ,nu mai iesim prin parc sau la un restaurant...nu mai sarutam talpa piciorului ,sau macar obrazul...si normal...apare altul care o face.Oare sunt de condamnat,oare crede cineva cand se casatoreste...ca ce a luat este numai a lui...nu iluzii..am mai spus si o repet...sfintii sunt doar pe cupole.
Dragostea are multe forme in viata asta,ganditi-va numai la faptul ca sta la birou cu un coleg...10 ore pe zi...cu tine acasa sta 3.....deci...si te mai cunoaste si de atatia ani...este satula de figura ta...Dar sa fim seriosi,increderea si iubirea duc la asa ceva ? nu ...Poti iubii o fiinta ,numai ca merita sa fie iubita de tine....poti accepta unele compromisuri ,numai ca vrei sa le accepti...nu mai exista loialitate....pentru ca suntem disperati...sau mai bine zis robotizati...oricum ...cine crede ca este perfect ,ca relatia lui este monogama,se insala...sigur in clipa aceea sotia lui este ,in sedinta....cu sefu..

Chiar daca am fost putin dur,nu am vrut sa jignesc pe nimeni...dar constat ca ma aflu,in rai...sunt inconjurat numai de ingerasi...care stim prea bine,cine sunt...dar se cred femei loiale...sau perfecte..

9 comentarii:

  1. Esti chiar culmea! Te incapatanezi sa crezi in monogamie! Nu suntem monogami nici macar cu noi insine! Cat despre aportul barbatului in metamorfozarea femeii, din fluture in omida (si nu invers din pacate), trebuie sa recunosc ca aveti unul mic. Dar retine, bagatelizarea vine din interior, depinde de fiecare femeie in parte cum reuseste sa evite acest lucru. Nu cred ca e nevoie de un barbat sa ne certifice valoarea sau lipsa ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nu ştiu alţii cum sunt dar eu ..." voi crede toată viaţa în monogamie şi o voi pune în practică. Şi până la proba contrarie voi crede că şi soţia mea face la fel. Din punctul meu de vedere o relaţie trebuie să se bazeze printre altele şi pe încredere reciprocă.

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo @Lutyk! Asa sa faci! Daca asta simti, nu pot decat sa te felicit sincer.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu vlade...asa sa ramai,tati...si eu pot spune ca cred in monogamie si ca o voi pune in practica....bravo noua...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dora cred că lui Plopu' îi tremură mâna când trebuie să termine. pardon, să pună punct şi din cauza asta sunt mai multe puncte.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))) emotiile astea! bata-le soarele sa le bata! da, plopu' e un tip taaaare emotiv :P oricum tremuratul asta isi are avantajele lui ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Vlad...................NA !
    @Dora...si "Această postare a fost eliminată de către autorul său." ce rol are....era ceva tremurat pe acolo ?

    RăspundețiȘtergere
  8. este greu sa fi cine esti....asa este, esti perceput gresit,tocmai de aceea am vrut sa nu se mai scrie...ineptii...despre mine.sa ramanem ,la parerile noastre,pentru ca nu ne cunoastem asa bine....scuze pentru cerere...dar nu vreau atac la persoana...eu nu am vorbit despre nimeni....am generalizat mereu.

    RăspundețiȘtergere
  9. am eliminat comentariul deoarece facusem o gluma nesarata ce lasa loc la interpretari gresite... mea culpa ;)

    RăspundețiȘtergere