ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 24 mai 2010

prietenie....





Mai nou toata lumea foloseste termenul de prietenie,ca si cum este o boala raspandita...Am citit cateva postari ,superbe...de exemplu ceva de genul:

“Prietenia nu poate exista decât între oameni buni.”

“Prietenia nu e nimic altceva decât înţelegerea deplină, unită cu bunăvoinţă şi iubire, în toate lucrurile divine şi omeneşti; poate că, înafară de înţelepciune, zeii nemuritori n-au dat omului nimic mai bun.”

“Cei buni îi iubesc pe cei buni şi şi-i atrag ca şi cum aceia ar fi uniţi cu ei prin înrudire şi natură; căci natura, mai mult decât orice, caută şi pune stăpânire pe tot ce-i seamănă.”

CICERO...



Este superb conturat ca stil,eticheta,sau nuanta...dar de cate ori ne-am asezat pe marginea unei prapastii,sa ne gandim la un prieten....si de cate ori a venit,sa ne salveze...?
Eu cred ca ,intr-o prietenie conteaza ce oferi....si dupa ....ce primesti...
Cred ca avem amici din copilarie,avem amici de bere,sau meci...dar prieteni ....putini...
De ce ? ...ca prietenii,sunt persoanele care le putem suna la 02 noaptea si chiar daca se trezesc din somn....pot vorbii cu tine.
Sunt persoanele cu care poti pleca,la razboi...sa zic asa,poti avea incredere in ei, deplina.....eu prin natura meseriei mele....am prieteni care si-au lasat viata pe mainile mele si eu asemenea....oare putem noi sa uitam adevaratii prieteni?...nu
Chiar daca ,ne despart sute de km. sau unii sunt prin ceruri...nu-i vom uita niciodata....


Sunt prietenii nostrii,putini si sinceri care ne-au fost alaturi,exact cand a trebuit...
PS. Iubirea face legatura divina ,intre prieteni....nu poti avea un prieten si sa-l urasti....sa-ti fie antipatic poate dar nu sa-l urasti....cred ca daca poti iubii un prieten,te poate iubii si el pe tine....tot ce leaga o prietenie este ...inima.

2 comentarii:

  1. prietenia,boala raspandita?am trait s-o aud si pe asta!de unde si pana unde?cata vreme inca se vorbeste de ea,e bine,oamenii inca incearca sa faca ceva....cand nu s-o mai povesti,atunci sa ne facem griji !

    RăspundețiȘtergere
  2. paza@...vorbeam de cat de mult,se discuta pe alte bloguri despre prietenie,precum de o boala...sorry fiecare avem ,aceasta boala de a ne face prieteni...dar sunt greu de gasit.cei adevarati....asta am spus...

    RăspundețiȘtergere