ych..

ych..
Powered By Blogger

luni, 31 mai 2010

Se insoara.....Covei














Astazi pe la ora 19.00 am primit un telefon,surpriza...era Cosmin Covei...un tip deosebit ....vocalistul trupei "TAPINARII"

Cu multi ani in urma ,Cosmin tinea in brate un balon,prin Club A si ne vorbea prin strofe calde,de un ungur mic sau de viata de cuplu...aseara mi-am dat seama cine este Cosmin,tipul care ...sensibil fiind ,de sase ani cu iubita lui....ma suna ,sa merg la nunta....

Asa ca pe 24 iulie 2010....fac public acest eveniment "monden"....merg la nunta la ...Covei.


Felicitari inca o data ,batrane...

Un adevarat,prieten...

9 comentarii:

  1. Ce faci ma? O dai in mondenitati? Nu stiam ca aici e blogul Libertatea sau Can-can!

    RăspundețiȘtergere
  2. un prieten....mai railor....ce mondenitate...crezi ca numai la bine ,esti cu omul...mergi si la rau..

    RăspundețiȘtergere
  3. stai sa vezi unde merg eu! pe 35 decembrie 2078, sunt invitata la Buckingham Palace, la aniversarea de platina a fericitului cuplu Iulian Imparatul de Haur si Stralucirea Imparateasa dah Zirconiu! Pana atunci mai au la dispozitie sa cotropeasca toata Anglia si Heuropa intreaga, cu carutele lor cu coviltir mancati-ash! La fericitul eveniment vor fi sacrificati cinjpe mii dah minotauri, doujdemii dah crocozauri, treijdamii da catralioane dah pinguini, vor curge fluvii dah pisoarca, pufoaica si dah rom cu tzatze (adicatatlea rom jamaica da' cu femei goale pe eticheta). Muzica va fi asigurata de Adrian Minune alaturi de copilasii lui minune, fo doujdemii la numar fara numar. Parteneri media PRO TV si CNN.
    Casa de piatra lui Covei si din partea mea (vezi, poate nu ciordesti niscai tort de la nunta si ptr je!) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @PrafPowerGirl....te implor din tot sufletelul meu sa imi tii si mie un loc !!!!! (sa speram ca ma mentin in forma pana atunci ca sa mai prind si eu niscaiva ceva ;)....)

    RăspundețiȘtergere
  5. desigur, nicio problema! cat dai spaga sa te bag in fata, huh? ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. iti dau procent din ce castig!!! ce zici de asta :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. nici nu discut altfel! frate, frate, da' branza-i pe bani! ;)

    RăspundețiȘtergere