ych..

ych..
Powered By Blogger

joi, 13 mai 2010

PLOAIA...


M-am minţit că nu te ştiu,
Că te-am iubit vreodată,
Te-am căutat şi e târziu,
E numai altădată.
Printre perdele, ca un fum,
E noaptea, noaptea toată.
Iubirea mea, nu pot acum
Cuvintele să-ncapă. (bis)

R1:... Ploaia cade în suflet,
Ploaia mă apasă,
Ploaia plouă rar,
Ploaia plouă-n casă.

Eram copil când ne-am iubit,
Copii avem acum.
De-ai fi plecat, de-ai fi venit
Cu ploaia de pe drum...
Povestea noastră s-a sfârşit
Ca un roman banal,
Ca melodrama unui vechi
Poem oriental. (bis)

R1:...
R2:... Plouă fără tine,
Ploaia plouă-n casă,
Plouă... mă apasă.



pentru cei care ,stiu sa iubeasca ploaia...niste versuri unice ,din caiete vechi...
....chitarile sa planga....precum ploaia....

Un comentariu:

  1. Versurile acestui cântec împreună cu postul anterior mi-au adus aminte de un alt cântec pe care îl cântam "când eram mai mici şi ne jucam cu bibilici":

    "Eu ştiu c-ai să mă-nşeli chiar mâine
    Dar fiindcă azi mi te dai toată
    Am să te iert, e vechi păcatul
    Şi nu eşti prima vinovată"

    Găsiţi toate versurile acestui cântec aici:
    Caiet de cantece: Celei care minte

    RăspundețiȘtergere